SPECIAL OFFER

Tuesday, March 7, 2017

Goodbye Groupon, Hello Fave

Wahai peminat tegar Groupon sekalian...... Dah nama peminat tegar mesti tau pasal Fave ni kan. Yang tak berapa rajin guna mesti tertanya-tanya apa kebendanya Fave ni?






Yang rajin guna Groupon ni Mr Hall. I ada account tapi dah lama tak guna. So hari tu masa Mr Hall belanja I pergi spa, dia dah pesan "Install Fave tau, nanti nak redeem", I pun tanya apa benda Fave ni. Well, Groupon sekarang dah migrate ke Fave so kalau korang gi website dia pun ada tertulis Fave by Groupon. Senang, tak payah nak print bagai cam dulu. Depends, korang pergi spa ke mana ke yang korang beli dari Fave ni. Sampai sana tunjuk voucher yang korang beli dalam apps kat phone. Staff kat situ akan swipe voucher dan akan ada notis yang voucher ni dah redeem. Ingat ye, biar staff kat sana swipe, jangan gatal-gatal tangan tu nak swipe. Nanti kalau gatal tangan, voucher korang dah tak boleh redeem.

"Kenapa Groupon migrate ke Fave?"

Groupon Malaysia sekarang dah dibeli oleh Fave Group (formerly KFIT Group). So start 22 February 2017, siapa yang access ke groupon dia akan redirect ke page Fave. Silalah install account Fave.

"Habis, semua voucher yang dah beli kat Groupon sebelum ni macam mana?"

Jangan risau. Semua account dan voucher dari Groupon akan automatically transfer to Fave. Kalau ada voucher groupon yang bersawang dalam tu silalah redeem sebelum 31 March 2017.






 "Elyssa, Cer tunjukkan gambar. Kami ni still tak faham." Nak bergambar pulak. Ok tengok contoh kat bawah ni.

Ini main page Fave lepas korang login. Sama jer macam Groupon.


Berkenan tengok offer kat bawah ni? Silalah beli.


Kalau korang dah beli something nanti ada la bawah Purchases ni. Tapi gambar ni kosong sebab I dah redeem. Ada la kat dalam "View all past purchases" tu.


Next time kalau I purchase apa-apa, I akan tambah lagi gambar ye. So tunggu apa lagi tu. Gi la install Fave. Nak melawat website dia, terus click MyFave.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...