SPECIAL OFFER

Sunday, February 27, 2011

Movie: I Am Number Four




I Am Number Four but i prefer number 6, a hottie!
Aktivity mmemwayangkan diri hari ini. Banyak pula cerita best-best yang boleh tengok. Last-last kitorang pilih nak tengok I Am Number Four. Kemain lagi promo kata boleh kalahkan Twilight. Blerh! Movie nie memang best but Twilight ada keistimewaan sendiri. Tapi Elle suka movie ni.

Movie ni tentang John aka Number 4, alien dari planet Lorien bersama guardian dia, Henry. Number 4 ni dah banyak berpindah randah setiap kali orang dapat tahu pasal dia. Sampailah ke Ohio bila Number 4 berjumpa dengan Sarah, yang jadi buah hati dia.

Dalam masa yang sama Number 4 diburu oleh puak Mogadorians yang muka konon ganas dan buruk nak mampus. Puak Mogadorians menjajah planet Number 4, Lorien. 9 kanak-kanak dari planet ni terselamat dan bersembunyi di bumi. 3 orang dah terbunuh dan Number 4 adalah yang seterusnya.

Dalam pertarungan berlawan puak Mogadorians yang nak bunuh Number 4 ni, Number 6 yang hottie muncul untuk membantu. Selepas ni Number 4 dan 6 akan mencari 4 lagi spesies diorang. Info dari Wikipedia, sekuel filem ni The Power of Six, diorang akan berjumpa dengan Number 7. Filem sekuel ni akan keluar pada 23 August 2011.

Enjoy tengok movie ni tapi percintaan Number 4/John dan Sarah tak boleh dibandingkan dengan Twilight. Percintaan dalam Twilight lagi menusuk jiwa sket. Tapi bagi yang tak minat dengan Twilight mesti tak setuju ngan Elle. Takpe. Pendapat masing-masing. Tapi yang pasti Elle tak sabar nak tunggu sekuel filem ni nanti.

Info dari Wikipedia.
Info dari IMDB.
Official site
Watch the trailer.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...