SPECIAL OFFER

Saturday, May 21, 2011

Elle dan CSI





Enough of the chick flick? Mula-mula citer pasal Kimora, pastu Kardashian, sekarang ni my all time favorite. Series apa yang Elle minat? Siri ni dah lama Elle ikut dan Elle memang minat dengan crime investigation. Rasanya bila sebut crime investigation ni mesti ramai yang dah dapat agak kan kan kan. Tak tahu?

Antara siri TV yang popular di US dan juga di sini ialah CSI. CSI ni ada 3, CSI (Las Vegas), CSI: New York dan CSI Miami. Paling Elle suka ialah CSI Las Vegas sebab kesnya ada yang pelik dan tak pernah kita terfikir pun akan berlaku dan mesti ada serial killer. CSI NY kesnya biasa jer. Miami lak terkenal dengan gaya Supervisor diorang, Lt Horatio. Elle memang dari dulu suka siri penyiasatan ni. Dari Sherlock Holmes ke Detective Conan dan selalu layan ketiga-tiga CSI ni. Tapi sebab dah jarang dapat tengok TV Elle tak dapat ikut semua siri. Mr Hall pun berkongsi minat yang sama dengan Elle.


Dari siri penyiasatan nilah kita dapat ilmu yang ramai sebenarnya orang-orang yang di luar sana kadang-kadang nampak normal dan okay tapi sebenarnya psycho. Ada juga beberapa kes sebab terlalu terikutkan amarah waktu dan terus bunuh tanpa niat. Elle suka cara penyiasatan diorang. Tak kisahlah sebesar mana pun bukti yang diorang jumpa di crime scene, semuanya dapat membantu.


[CSI: Crime Scene Investigation]
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...