SPECIAL OFFER

Monday, November 21, 2011

Polyvore Mix and Match Fashion






Korang suka mix & match? Korang suka fashion? Tak sure kalau mix & match nanti jadi beauty ke jadi beast? Haaa.... Pernah dengar pasal Polyvore? Aku dapat tau pasal Polyvore masa aku sibuk reblog dalam Tumblr. Kadang-kadang kita nak mix & match tapi tak tahu sesuai ke tidak. Jadi korang boleh sign up website ni dan create mix & match ikut pilihan korang sendiri. Lepas create korang boleh post untuk dikongsi dengan orang lain. Setiap item yang korang pilih tu, korang boleh tengok Brand dan harga. Yang bestnya, harga available in RM. Kebanyakannya memang mahal bila dalam RM tapi kita boleh cari something similar dengan harga yang sesuai dengan budget kita. Kalau korang tak nak sign up, korang cuma boleh view mix & match yang available di Polyvore.





Kat bawah ni percubaan aku untuk create mix & match set. Memandangkan aku link kan gambar ni dari Polyvore ke Blogger, harga yang dipamerkan bukan RM.

My First Set

Cream shirt
desireclothing.co.uk

Ruffle front shirt
allyfashion.com

7 For All Mankind skinny jeans
$180 - net-a-porter.com

Nicole Miller suede shoes
$595 - nicolemiller.com

Elliot Mann leather shoulder bag
€259 - styleserver.de

Mango round sunglasses
£20 - mango.com

Exicted sangat aku main mix & match. Korang pun apa lagi. Aku dah makin addicted create mix & match dalam ni. I love you Polyvore.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...