SPECIAL OFFER

Friday, January 27, 2012

Finalis Pilih Kasih 3

Dalam sibuk promote adik aku Miza Azura, aku nak tau jugak siapa lagi yang join Pilih Kasih musim ketiga ni. So start le google dan inilah hasilnya. Rupa-rupanya Noreen Asyikin yang pernah jadi finalist Cover Star Cosmopolitan bersama Miza dulu pun dapat masuk. Adalah jugak kawan Miza dalam tu. Taklah dia sunyi sangat kan. Inilah Noreen Asyikin atau nama dalam Pilih Kasih Reen Rahim dan juga finalist Pilih Kasih 3 yang lain.


Reen Rahim (24, Selangor)




Yizee Ariff (21, Pahang)


Ai Iqmal (18, Negeri Sembilan)


Fareth Agang (21, Sabah)


Nizen Ayob (27, Johor)


Heri Aszmo (24, Sarawak)


Airil Reffa (26, Penang)


Jalius Jaibin (26, Sabah)


Hiera Hasan (26, Selangor)


Theera Alias (22, KL)


Aada Zara (21, Kedah)


Sura Sojangi (22, Selangor)


Naqia Nasution (26, Selangor)

Marina Jose (23, Selangor). Takde gambar. Kalau sesiapa ada gambar tolong update aku. 

And last but not least adikku Miza Azura.


Miza Azura (27, Kuala Lumpur)

Inilah finalist Pilih Kasih Musim Ketiga.  Korang boleh jugak melawat website rasmi Pilih Kasih 3. Semua nama finalist ni aku dapat di myMetro dan gambar semuanya aku ambil dari Page Facebook Promo diorang.  Aku dah promote adik aku Miza. Pilih yang mana berkenan dan vote ye.

3 comments:

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Hello there!
All the best for Miza. But episod 2 Miza agak kaku masa photoshoot, neves i guess =)

happy blogging! =)

aliza said...

salam kenal dan dofollow sini

oor ada adik femes ye,.. kakak bolehlah tumpang semuka?? sekali...

Elyssa said...

miza tu adik sepupu. maybe kot dia nebes masa photoshoot tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...