SPECIAL OFFER

Wednesday, February 2, 2011

Novel: The Good, the Bad and the Dumped.




Pernah tak korang terfikir pasal kisah cinta korang dengan orang-orang sebelum si dia? Pernah terfikir macam mana agaknya hidup korang kalau korang tak berpisah dan berjaya ke jinjang pelamin? Inilah yang difikirkan oleh gadis dalam novel yang Elle baca ni.

[The Good, the Bad and the Dumped by Jenny Colgan]


Selepas dilamar oleh boyfriendnya, dia kembali mencari kekasih-kekasih lama aka old flame. Bukan untuk kembali pada mereka tapi nak tengok macam mana kehidupan mereka dan ambil tahu kalau dia tak berpisah dengan mereka bagaimana agaknya hidup dia dan mereka sekarang. Sampai merajuk boyfriend yang dah jadi tunang dia. Cemana kantoi? Ni one of the family member yang kantoikan. Setiap bekas kekasih yang dia jumpa, dia belajar dari kesilapan yang dia pernah buat dengan mereka dan dia cuba selami samada dia dan kekasihnya sekarang benar-benar serasi untuk teruskan hidup bersama. Tambah lagi dengan rahsia yang ibunya sembunyikan dari mereka adik beradik. Menarik tak? Rasa-rasa nak baca gi lah beli. Elle beli buku ni kat Popular Bookstore di Sunway piramid.

Reminisce old time! Well, for me old flame is old flame. Continue the life with the one you're currently in love with. Jangan nak cari pasal nak cari balik old flame ye kawan-kawan. Yang bestnya Elle beli buku masa promotion, Buy 1 and buy the second book with 50%. I like discount!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...