SPECIAL OFFER

Wednesday, February 2, 2011

Novel: The Seven Secrets of Happiness




Sebelum ni Elle post pasal novel The Good, the Bad and the Dumped. Elle ada mention pasal second book on 50% discount. Inilah buku kedua yang dapat discount tu. Dibeli di lokasi yang sama di Popular Bookstore, Sunway Piramid. Bagi Elle novel ni lagi best dari novel The Good, the Bad and the Dumped. The Seven Secrets of Happiness by Sharon Owens ni cerita tentang seorang perempuan yang life dia macam fairytale.

Hidup dengan suami yang sempurna (di mata dia dan orang sekeliling ler). Handsome, romantik tapi kebahagiaan tu tak kekal lama. Selepas suaminya meninggal duia (huh spoiler?), dia cuba membina hidup baru dengan bantuan kawan baiknya. So, semasa berkabung tu dia buat 7 velvet handbag. Setiap kali dia jual handbag ni, dia akan belajar satu rahsia kegembiraan (secret of happiness... dwibahasa okay). Sampailah rahsia yang ke tujuh, dipegang oleh seorang yang sangat istimewa. Kematian suami tak bermakna hidup dia pun musnah. Dia dapat hidup baru, cinta baru dan parents dia yang sebelum ni bermasalah pun berjaya selesaikan masalah mereka. So, cam fairytale ler, and the live happily ever after.

 [The Seven Secrets of Happiness by Sharon Owens]

Elle pun mencatit satu per satu rahsia yang ada dalam novel ni. Best baca macam mana dia kuatkan semangat dan teruskan hidup dia. Yang sedih tu, suami dia meninggal on Christmas Eve. (Spoiler lagi ke?) Kalau rasa novel ni cam menarik bolehlah beli. Sesiapa yang nak baca tu enjoy ye, kumpul 7 rahsia dalam novel ni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...