SPECIAL OFFER

Wednesday, May 11, 2011

Follower Paling Vouge dan Vazz yang ke 100






Rasa exicted sangat. Tak tau la nak lompat bintang ke lompat kijang. Akhirnya hari ni Elle dah jumpa follower Elle yang ke 1oo iaitu Cik Sakura. Takde kena mengena dengan Para Para Sakura atau Cardcapter Sakura. (Kartun favorite zaman budak-budak dulu).



Elle suka header dia. Elle ni tah bila la nak buat header lain. Asyik tertangguh jer. Korang harus pergi terjah follower yang ke 100 ni, okay. Pergi tau. Oh ya, masih ada kompang untuk Cik Sakura.

[kelepak kelepak kelepak kelepuk kelepuk kelepuk]

5 comments:

Jay said...

wah tahniah dah dpt follower yg ke100..hehehe:)buat lagi yg terbaik k..hehehe:)

cik sakura said...

eh makasih buat entry ini..bunyi kompang dah habis kan..hehe

cik azeya said...

congrets dear. semakin best blog kite, semakin ramai orang follow. keep it up. happy berblogging. (:

Elle Elyssa said...

thanks jay dan azeya

Elle Elyssa said...

dah habis dah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...