SPECIAL OFFER

Friday, June 10, 2011

KL Part 3 - Papparich dan KLCC






Baca KL Part 1.
Baca KL Part 2.

Lepas lunch kitorang pun terus ke The Curve. Jalan-jalan kejap di The Curve, terus lintas jalan ke Ikea. Hari tu nak pergi Ikea tapi tak sempat sebab semua dah lapar tahap Barbarian dan tak nak makan kat dalam Ikano tu. Motif sungguh. Bestnya dapat jalan kat showroom Ikea kali ni. Macam-macam perabot ada. Yang Ell suka barang-barang Ikea ni sebab rak nyer ada banyak compartment yang membolehkan kita menjimat ruang. Design simple tapi menarik. Dalam tengok perabut Ikea ni tiba-tiba feeling-feeling nak shopping perabot ngan Mr Hall. Motif kan?

[Extract from Google]


Dah penat jalan-jalan, mulalah perut masing-masing kelaparan. Memang kitorang ni kecik jer badannya tapi asyik lapar jer. Lagipun dah letih berjalan, kenalah berehat sebentar bersama Kit Kat. Daddy dengan lajunya menuju ke suatu tempat. Tempat apakah itu, Daddy? Owh, Paparich rupanya. Kat The Curve ni memang banyak kedai makan dan harga pun boleh tahanlah tapi nampaknya Paparich telah menarik minat Daddy. Masuklah kitorang ke dalam restoran tu. Ell yang kelaparan ni orderlah Nasi Goreng sebab tadi kat Saba' tak makan nasi. Semua pun bersemangat melantak dengan penuh penghayatan.



[Iced Soya Cendol & Iced Chocolate]

[Iced Soya Cendol. Sedap giler siots]

[Fried Rice with Fried Egg]
[Pappa Chicken Rice, pics from Papparich Online Menu]
 
[Sila abaikan beg plastik permainan Danny. Cemana nak go green ni.]
Sedap kan? Nak tau apa lagi menu yang ada di Papparich, sila ke Official Website Papparich





Dah kenyang, kitorang pun keluar dari The Curve dan terfikir mana la nak tuju. Akhirnya, kitorang pergi ke KLCC, tempat rasmi Danny setiap kali datang KL.

[Tengah lepak depan Isetan dan pandang atas nampak KLCC]
 Itulah tempat kitorang pergi untuk hari tu. Pergi mana lak esoknye? Bersambung di KL Part 4.

2 comments:

Ken Wooi said...

my favourite place is the curve! :)

Elyssa said...

good place to chill out especially with your friends

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...