SPECIAL OFFER

Tuesday, March 22, 2011

Ramizah Nazurah Cover Star Cosmopolitan






Tahniah kepada adik kesayanganku, Ramizah Nazurah aka Mieza kerana berjaya menjadi juara Cover Star Cosmopolitan Malaysia. Nanti akan ku beli magazine ini. Masa Mieza join pertandingan Cover Star ni Elle beli majalah cosmo tu dan vote dia. Pastu tengok kat foto dia di Facebook, ada gambar bersama Lisa Surihani dalam salah satu aktiviti untuk pertandingan ni lah. Syabas bete kerana menjadi juara. Kami mewakili cucu Pak Wan Chik dan sedara mara serta anak-anak sedara kita yang ramai tu, sangat berbangga dengan kemenangan beliau. Semoga lebih maju di masa hadapan.

[Gambar dari Facebook Cosmopolitan Malaysia]


Mieza ni sepupu Elle. Mieza adalah seorang Perunding Kejuruteraan untuk sebuah engineering company swasta di Kuala Lumpur. Kalau nak tahu lebih kenalah beli majalah Cosmo ni. Elle pun belum beli lagi. Kitorang dari kecik memang rapat termasuklah kakak dia yang vouge gitu, kan Kak Su. Kitorang dan sepupu-sepupu yang lain rapat macam adik beradik satu bapa satu mak. Elle memang tertunggu-tunggu keputusan cover star ni sebab Mieza bagitau result akan keluar untuk cover bulan April. Tahniah sekali lagi yang!

4 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

hehehe..tetiba ksu plak yg kembang kempis idungnyerrr..ngalahkan si pemenang...hehehe

anyway..luv u toooooooooo la lis...muahhh

Belalang hijau Perisik said...

wah!

tahniah wahai spupuku iza...

hee

bicara mak dara said...

pewittttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!! kami seluruh family Adza turutttt berbangga!!! cayalahhhhhhh sepupuuuu.. Lyss kak ida nak share kat blog kak ida jugak boleh?

Alcaponco said...

boleh jer kak ida....

kak su kembang kempis karang meletup idung tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...