SPECIAL OFFER

Friday, May 6, 2011

Wacana Pengenalan Bersama Bro Wacana







Elle terfikir apa yang Elle nak tulis untuk entry ke 100 ni. Masa blog walking tadi Elle tertarik dengan segmen yang dianjurkan oleh Bro Wacana. Ada yang dah kenal Elle personally, ada yang kenal Elle dari blog ini dan ada yang tak kenal langsung kan. Elle Elyssa (Elle disebut sebagai 'El') ada nama samaran Elle untuk blog ini. Elle dah menceburkan diri dalam dunia blog sejak March 2004 lagi tapi bukan dalam blogspot. Elle buka blog dalam Xanga. Masa tu Elle tulis dalam blog lebih kepada meluahkan perasaan. Tulis sendiri baca sendiri. Tak harap pun sesiapa baca. Kalau nak baca tu pun boleh. Ada follower Elle tapi dari US.Dan blog ni fully in English.


Dalam Oktober 2004 Elle buka blog di blogspot untuk kumpul cerita-cerita menarik yang Elle jumpa di Internet. Selepas tu agak lama Elle menyepi. Tapi masih update personal blog di Xanga. Tapi awal tahun ni dalam Feb 2011 Elle kembali ke hobi lama Elle iaitu blogging. Maka lahirlah nama Elle Elyssa sebagai penulis dan juga nama blog ni. Elle adalah nama yang Elle selalu guna bila main game dan Elyssa diolah dari nama sebenar Elle. Blog ni Elle buka untuk kongsi pelbagai benda dari makanan, filem yang Elle tonton, novel yang Elle baca, tips dan banyak lagi. Ada juga entry tentang aktiviti harian Elle yang Elle masukkan di sini.

Ini secara ringkas tentang Elle dan blog ni. Sekarang giliran korang pula. Khas untuk blogger baru.....yang lama nak join pun boleh juger...;) Join ler ramai-ramai dan ikut langkah-langkah kat bawah ni.
  1. Buat satu entri bertajuk "Wacana Pengenalan Bersama Bro Wacana"
  2. Letak header rabak aku tuh dan link kan ke entri nih
  3. Terangkan pasal diri anda dan blog anda seperti aku dah buat tu.... Buat sebaik mungkin...biar pembaca tertarik nak memfolo anda.....
  4. Sudah siap.....bagi link entri korang ke komen entri ni.....
 Bukan susah pun kan. Jom ler join ramai-ramai dalam segmen ni.

6 comments:

solomolo said...

berblogwalking dr blog Bro Wacanaku...
selamat berblog...
senyum selalu ok [^_^]



http://solomolo.blogspot.com/

nanibahaudin said...

dari blod bro wacana..
salam kenal.. ^^

Elyssa said...

thanks singgah sini

::Mastura Zakaria:: said...

singgah blogwalking kat sini....

L.a.n.u.n j.A.L.a.n.a.n said...

salam singgah n follow

Munn Jaafar said...

munnafendy pun singgah juga....^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...