SPECIAL OFFER

Saturday, January 18, 2014

No Post For 2013?

Yep! No post for 2013. Betapa sibuk melampaunya aku tahun lepas, 2013, sampaikan satu entry pun takde. Walaupun blog sendiri, agak terkejut jugak bila entry terakhir pasal Big Bad Wolf 2012. 2012 okay bukan yang tahun ni.



Blogging pun hobi, untuk mengisi masa lapang. Nak blogging pun kena ada mood. So bila masa lapang dan mood tak serasi, maka bersaranglah blog ni. Sekarang ni aku agak tension sebab benda yg patutnya senang jadi haru biru. Dari pukul 8 malam tadi sampailah pukul 2 pagi ni kerja tak habis-habis lagi. Orang lain bersuka ria aku jugak yang bersengkang mata nak settle kan kerja. Dah tu nak upgrade software kenalah tunggu semua staff tak guna. Dah la lama dah delay. Kang minah salleh tu bising lagi kat aku. Haih!

Tahun ni In Shaa Allah akan menjadi tahun yang bermakna untuk aku. Walaupun stress sebab kerja dan sebab yang satu lagi ni sampai badan pun dah makin cengkung, mata makin lebam, aku kuatkan jugak semangat. Hopefully dapat buat banyak entry untuk tahun 2014 ni.

Azam tahun baru? Nak meneruskan azam tahun lepas yang still tak tercapai. Nak berazam tak payah tunggu tahun baru. Esok pun dah boleh buat azam dan tunaikan terus. Ye tak?



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...